Namnlappar och UFO:n


Har ni sett något så sött!!?? :D
Nathaniel ville prova Inez klänning, trodde aldrig att den skulle gå på, men han var riktigt söt i den. Så jag tror nog lilla I kommer kunna ha den ett tag.
Iaf så har jag äntligen fått min beställning på Namnlappar, och de blev så fina så!Så Inez klänning fick en lapp



Sen sydde jag färdigt byxorna som legat sen nyår, tyvärr varkade dem vara för små för lilla I, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Glömde ta detaljbilder på bakfickorna, är så nöjd med dessa! Tog formen från ett par jeans här hemma och sydde resten på frihand!




Här på framsidan blev det en molnapplikation, tänkte göra en fuskgylf men orkade inte.


Detaljbild på namnlappen :)


Mönster: meedoms (omgjort till pös)
Storlek: 62 eller 68 (har glömt)




Kommentarer
Postat av: sara

jag vill ha ett par av dessa byxor i strl 80:D SNÄLLA!!!

2010-02-23 @ 20:51:54
Postat av: Stephanie

Varför ska det då vara gratis för barn över 4? Låter ju helsjukt. Konstiga sverige.. MORR

2010-06-07 @ 03:31:06
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0