Massa mössor...

Jag har fått tillgång till Madebymes mössmönster och kunde inte låta bli att göra några mössor, så det blev en till skrutten, en varsin till kusinerna och en till lille oden, via sofienord som tyckte det lät så himla bra med en gröndöskallemössa att även hon fick en. Jag gjorde alla utan att veta riktigt hur jag skulle göra, så snart ska jag göra någon mer för att testa på det "riktiga" sättet.

Oden i mössa:


Liten Inez:


Carl-Henrik i Inez mössa:

Storkusinen Zäta =) (och lite av Nathaniel):



Skrutt in action:


Tycker verkligen om mössorna, men fick ingen riktigt klockren bild. :P



Kommentarer
Postat av: sofie

jag har med en såndär cool mössa:)

2009-09-30 @ 14:08:46
URL: http://soooooooofie.blogg.se/
Postat av: sofie

jag är hemma i järna nu och har inte mössan med mig:( Men skickar ett kort så fort jag har gjort det:P

2009-10-02 @ 18:16:53
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0