Helgens skapelser.


Ihelgen fick jag ett sådant sug att sy lite, fast jag var mitt i tentapluggander, Först fixade jag till de gråbyxorna som blev för tok för små, det fixades med en kil i baken, och nu funkar de på, som ni ser på bilden ovan. Den blå trojan han har är en av mina gamla som jag vuxit ur, och sytt om till honom. Även den gjordes i helgen. Första gången jag gjorde muddkant på tröja och jag tycker det blev riktigt bra! Jag tog halskanten*0,75.
 
Jag påbörjade även ett par byxor av mina mina gamla byxor, hade bara mudden kvar som jag fixade dit nu i kväll. Så här blev de! (första bilden är fram, och ena mudden vid benet är uppvikt)




Jag tog en impulsvända in på Olhsons tyger och såg att de reade ut döskalletyget jag köpte förrut, den svarta var slut men jag kunde inte låta bli att köpa den gröna och röda då de kostade endast 34,50:-. Tycker jag var superbra! Det blir nog tröjor eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: sofie

Nej vilka coola döskalle tyger! Du vet väl att du har en kusin som är besatt av sånt? :D Haha! Vad duktig du är att sy Linus! Jag blir riktigt avundsjuk:P Kram

2009-08-19 @ 22:55:18
URL: http://http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0