Kjol, dragkedja och tenta.

Har precis lagat min kjol. iaf större delen av den, har ett par småhål kvar med de syns inte.
Bytte ut kedjan med dragkedja från en slaktad kjol, fick titta i manualen till symaskinen för att veta vilket fot jag skulle ha, sen sydde jag på lite på frihand.
I morgon ska jag laga ett par byxor och de sista småhålen på kjolen samt korrigera Zs byxor. Istort sätt satt de bra förrutom att mudden i midjan behöver förkortas, med det går fort. Så himla kul att han kunde ha dem! Super söt var han oxå, men tyvärr glömde vi kameran. Det ska åtgärdas om två veckor på skruttens ett års kalas, så Z ska få tillbaxs byxorna.
Har varit dåligt med uppdateringar och syförsök då vi varit sjuka, samt att jag hade tenta i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0