Massor av första gången...

I agusti var jag och några av mina vänner vänner till Ullared och shoppade loss, jag köote bland annat ett tvåpack kalsonger, som tyvärr visade sig vara för små. Förra veckan så försökte jag rita av mönstret samt förstorade det. Resuktatet kan ni skåda nedan, jag tycker att dem blev lite långa i benen och ger därför lite shorts känsla, det blev även lite mycket pös framtill som jag inte vet riktigt hur jag ska fixa till. 





Idag gjorde jag äntligen tröjan jag tänkt göra ett bra tag. En långärmad rangaltröja med moln applikation. Många första gången blev det, första applikationen, första långärmade tröjan (om man inte räknar jackan) och första gången rangalskärning. Mönstret är meedoms, storlek 86 och jacklängd (motsvarar 92-98 tycker jag).
Det blev lite bubbligt när jag sydde, vet inte riktigt varför, och jag hade nästan slut på tråd är jag skulle fålla så jag gjorde ingen tvillingsömn där som jag hade tänkt.


En arg liten gosse som minsan inte vill posera.

Kommentarer
Postat av: sara

Yes det är vad jag tänkt ha på dem:D vad ska nathaniel ha då? kramar

2009-11-06 @ 11:34:35
URL: http://sarazsara.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad duktig du är!

2009-11-17 @ 21:53:18
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Sofie

hej, vad har du för anvädarnamn och lösen till bloggen? :D jag har tryckt bort det.. :( Kram

2009-11-23 @ 00:29:47
URL: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0